دسته‌بندی نشده

از چه روش‌هایی میتوان یوسی پابجی بدست آورد؟

محبوبیت بازی پابجی به اندازه‌ای است که گیمرهای زیادی برای پیشرفت در این بازی و همینطور ارتقا کاراکتر خود حاضر به پرداخت مبالغ زیادی برای خرید uc پابجی موبایل هستند. با این وجود روش‌های دیگری هم برای بدست آوردن یوسی در این بازی وجود دارد. بازی پابجی در میان سایر بازی‌های سبک بتل رویال، نمونه‌ای منحصر به فرد و پرطرفدار محسوب می‌شود. به همین دلیل نیز بازیکنان به دنبال استفاده از راه‌هایی برای افزایش شانس برنده شدن خود می‌باشند. یکی از این راه‌ها، خرید یوسی است. برای آشنایی بیشتر با روش‌های بدست آوردن یوسی پابجی تا انتها این نوشته همراه ما باشید.

کاربرد یوسی در بازی پابجی موبایل

 

به واحد پولی که در بازی پابجی موبایل استفاده می‌شود، یوسی می‌گویند. یوسی پابجی اهمیت زیادی برای گیمرهای این بازی دارد، زیرا با استفاده از آن می‌توانند سلاح‌ها و تجهیزات خود را ارتقا دهند. در اختیار داشتن یوسی فرصت هیجان و لذت بیشتر را برای گیمرها فراهم می‌کند.

همانطور که اشاره شد، دریافت یوسی به دو شیوه‌ی رایگان و پولی صورت می‌گیرد. خرید uc امکان پرداخت‌های درون برنامه‌ای در بازی پابجی را برای کاربران فراهم می‌کند. با این وجود علاوه بر خرید یوسی باید از نحوه‌ی دریافت یوسی رایگان نیز مطلع بود.

روش‌های کسب یوسی رایگان

بازی پابجی راه‌های مختلفی را برای بدست آوردن یوسی پابجی در اختیار بازیکنان این بازی محبوب قرار داده است. البته برخی از سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها نیز وجود دارند که ادعا می‌کنند به بازیکنان یوسی رایگان می‌دهند. لازم به ذکر است که در این موارد باید مراقب بدافزارهایی باشید که ممکن است، اکانت شما را هک نمایند.

  • یکی از گزینه‌های کاربردی برای بدست آوردن یوسی پابجی، شرکت در مسابقات رویال پس می‌باشد. با شرکت در مسابقات رویال پس امکان دریافت جوایز و هدایای ارزشمندی برای بازیکنان به وجود می‌آید. لازم به ذکر است که برای شرکت در قسمت الایتِ مسابقات این رویداد نیاز به خرید یوسی پابجی خواهد بود. اکثر بازیکنان برای بهره‌مند شدن از تمامی جوایز رویال پس، حاضر به پرداخت مبالغ زیادی برای خرید uc می‌باشند. درنتیجه می‌توانید با شرکت در رقابت‌های رویال پس و کامل کردن ماموریت‌های آن، مقدار زیادی یوسی بدست آورید.
  • دنبال کردن صفحات اجتماعی بازی پابجی این فرصت را برای بازیکنان به وجود می‌آورد تا از تمامی بازی‌ها و رویدادهای جدید مطلع گردند و با شرکت در آن‌ها بتوانند یوسی پابجی را به صورت رایگان دریافت کنند. اغلب این بازی‌ها توسط کانال یوتیوب پابجی موبایل معرفی می‌شوند. بنابراین با دنبال کردن شبکه‌های اجتماعی بازی پابجی فرصت زیادی برای دریافت یوسی رایگان کسب خواهید کرد.
  • وب‌سایت Pubskins امکان دریافت 100 یوسی رایگان را برای بازیکنان این بازی فراهم می‌کند. این روش که کمتر از یک دقیقه طول می‌کشد، بسیار راحت بوده و بازیکنان را از 100 یوسی پابجی بهره‌مند می‌نماید. برای بدست آوردن یوسی رایگان باید عبارت Pubskins را در مرورگر خود جستجو کرده و آدرس جیمیل خود را در این وب‌سایت وارد کنید. آدرس جیمیل شما حتما باید همان آدرسی باشد که از آن برای فعال‌سازی اکانت پابجی خود استفاده کرده‌اید.

  • نرم‌افزارChallenge Bonus این امکان را برای بازیکنان فراهم می‌کند تا با شرکت در بازی‌های وابسته به بازی پابجی بتوانند یوسی رایگان دریافت کنند. علاوه بر آن، تماشای تبلیغات در این بازی نیز امکان بدست آوردن یوسی رایگان را برای گیمرها فراهم می‌کند. البته دریافت یوسی رایگان با تماشای تبلیغات وقت زیادی از شما خواهد گرفت.

  • نرم‌افزار Google Opinion Rewards از گوگل پلی قابل دانلود است و به بازیکنان برای بدست آوردن یوسی رایگان کمک می‌کند. این نرم‌افزار تعدادی سوال از شما می‌پرسد و در صورت پاسخ صحیح به اکانت پابجی شما یوسی واریز می‌کند. بنابراین با نصب نرم‌افزار Google Opinion Rewards امکان دریافت یوسی رایگان برای شما فراهم می‌شود.

  • از منابع کاربردی دیگر برای دریافت یوسی پابجی به صورت رایگان، نرم‌افزار Gold Zupee می‌باشد. در این نرم‌افزار نیز از شما سوالاتی پرسیده می‌شود که در صورت پاسخ درست به این سوالات موفق به دریافت یوسی رایگان خواهید شد. نرم‌افزار Gold Zupee روش مناسبی برای کسب یوسی در بازی پابجی است.

  • استفاده از گیفت کارت گوگل پلی یکی از بهترین روش‌ها برای بدست آوردن یوسی پابجی می‌باشد. شما می‌توانید با انجام برخی از ماموریت‌ها در وب‌سایت‌ها و همینطور نرم‌افزارهای وابسته به بازی پابجی، گیفت کارت پابجی تهیه نمایید. با تبدیل این گیفت کارت‌ها به یوسی پابجی امکان استفاده از آن امکان‌پذیر خواهد شد.

خرید یوسی ارزان

یکی از فروشگاه‌های معتبر و با سابقه در زمینه خرید یوسی پابجی و همینطور خرید واحدهای پولی سایر بازی‌های آنلاین، آی آر پابجی می‌باشد. این فروشگاه آنلاین به صورت تخصصی خریدهای درون برنامه‌ای بازی پابجی را انجام داده و امکان خرید uc را در فضایی امن و بدون قرار گرفتن در برابر تحریم‌ها به وجود آورده است. با آی آر پابجی امکان خرید یوسی ارزان به راحتی برای بازیکنان بازی پابجی موبایل امکان‌پذیر خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *