آموزش پابجی موبایل

قدم به قدم تا حرفه ای شدن در پابجی

ترفند های پابجی موبایل برای حرفه ای شدن

بازی پابجی موبایل یکی از معروف‌ترین و پرطرفدارترین بازی‌های اول شخص محسوب شده و از زمان انتشار خود توانسته افراد زیادی را سرگرم نماید. این بازی یکی از اولین بازی‌های بتل رویال است که به دنیای موبایل راه پیدا کرد. در بازی پابجی که همه چیز راجع به بقا است، 100 بازیکن در نقشه‌ای رها شده و باید برای زنده ماندن تلاش کنند. برای موفق شدن در بازی پابجی لازم است تا با ترفندهای آن آشنا شوید. این ترفندها در ارتباط با تنظیمات و همینطور امکانات خاص بازی بوده و می‌تواند به بهبود سبک بازی بازیکن کمک کند. در اختیار داشتن اطلاعات کاربردی برای برنده شدن در بازی پابجی دارای اهمیت زیادی است. جهت یادگیری ترفند های پابجی موبایل برای حرفه ای شدن تا انتها همراه ما باشید.

 

ترفند های پابجی موبایل برای حرفه ای شدن

  • از آنجایی که بازی پابجی یک بتل رویال است، درنتیجه باید در هنگام انتخاب لباس دقت زیادی داشته باشید. به عنوان مثال یکی از ترفند های پابجی موبایل برای حرفه ای شدن که می‌توانید در انتخاب لباس از آن استفاده کنید، در نظر گرفتن شرایط استتار است. شما به عنوان بازیکن می‌توانید رنگ لباس خود را با توجه به شرایط محیط انتخاب کرده و به این صورت خود را از چشم دشمن پنهان نمایید.
  • توجه به نقشه و تعداد بازیکن‌های زنده از موارد دیگری است که در برنده شدن شما نقش مهمی ایفا می‌کند. به تصویر ارائه شده از بازی و نقشه توجه کنید و با آنالیز کردن، محل فرود خود را در بازی انتخاب نمایید.
  • وسایل نقلیه در بازی پابجی از اهمیت زیادی برخوردار هستند. با به کارگیری این وسایل می‌توانید با سرعت بیشتری جابه‌جا شده و نقشه‌هایتان را عملی کنید. در بازی پابجی موبایل تنوع خوبی برای وسایل نقلیه در نظر گرفته شده و شما به عنوان بازیکن می‌توانید از آن‌ها بهره‌مند شوید. البته باید دقت کنید که وسایل نقلیه در این بازی به راحتی از بین رفته و نمی‌توانند مانع نفوذ دشمن شوند.
  • تعداد ماشین‌ها در بازی پابجی کم نیست اما از آنجایی که 99 بازیکن دیگر هم می‌خواهند پشت فرمان بنشینند لازم است تا به اطراف ماشین‌ها توجه کنید. همچنین در صورتی که وسیله نقلیه در حال حرکت بود، نباید از آن پیاده شوید. این کار می‌تواند به شما آسیب بزند و یا در مواردی جان خود را از دست بدهید.

 

تیراندازی در بازی پابجی

ترفند تیراندازی در پابجی

یکی از نکات مهم در ارتباط با بازی پابجی، زمان مناسب برای تیر زدن است. زیرا تا زمانی که از اصابت تیر خود به دشمن مطمئن نیستید، نباید اقدام به این کار کنید. در نظر گرفتن مسافت مناسب برای تیراندازی با هر سلاح، دارای اهمیت زیادی بوده و شما به عنوان بازیکن باید به مرور این مهارت را کسب کنید.

همچنین استفاده از سلاح‌های متفاوت می‌تواند به شما در پیشرفت بازی پابجی کمک زیادی نماید. بنابراین از سلاح‌های مکمل استفاده کنید. به علاوه استفاده چشمی از سلاح‌ها موجب هدف گرفتن راحت‌تر می‌شود. درنتیجه توصیه می‌شود که از جمع‌آوری چشمی‌هایی که می‌توانید آن‌ها را به سلاح متصل کنید، غافل نشوید.

 

وارد شدن به رد زون

در بازی پابجی یکی از نکات مهمی که باید به آن توجه شود، مناطق با دایره‌های قرمز هستند. این رد زون‌ها مانند زمین مرگ برای بازیکن عمل کرده و باید تا جای ممکن از ورود به آن خودداری شود. در صورت ورود ناخواسته به این مناطق در یکی از ساختمان‌ها پنهان شوید تا موقعیت مناسب برای فرار فراهم شود.

 

فعال کردن هدف گیری با ژیروسکوپ

فعال کردن هدف گیری با ژیروسکوپ در پابجی

فعال کردن قابلیت هدف‌گیری با ژیروسکوپ موجب می‌شود تا به جای لمس کردن صفحه نمایش در هنگام هدف‌گیری، گوشی را به سمت‌های مختلف کج کرده و هدف‌گیری کنید. بنابراین با فعال کردن این قابلیت می‌توانید سریع‌تر و دقیق‌تر عمل نمایید. همچنین این قابلیت برای استفاده از دوربین هم بسیار مفید است.

برای فعال کردن این ترفند به منوی Basic در قسمت Settings مراجعه کرده و برای استفاده بهتر از این قابلیت گزینه Aim Assist را هم فعال نمایید.

قابلیت aim assist

با فعال کردن Aim Assist نشانه‌ گیری دقیق‌تری خواهید داشت. زیرا این گزینه می‌تواند نشانه گیری شما را به صورت اتوماتیک تنظیم نماید. با کمی تمرین می‌توانید مهارت خود را در تیراندازی تقویت کنید.

 

دور ماندن از چشم دشمن

یکی دیگر از ترفندهای طلایی برای بازی پابجی، دراز کشیدن روی زمین است و با استفاده از دکمه مخصوص انجام می‌شود. با این عمل شما به عنوان بازیکن از چشم دشمن پنهان می‌مانید.

دراز کشیدن برای غافلگیر کردن دشمن نیز می‌تواند کمک کننده باشد. همچنین می‌توانید از سنگ‌ها برای کاور کردن خود استفاده کنید.

 

بازی با هم تیمی

برای برنده شدن در بازی پابجی باید در بازی‌های چند نفره مهارت کسب کنید. ارتباط و هم‌فکری با هم‌ تیمی‌ها می‌تواند منجر به بازی متفاوتی شود. بنابراین در مواقع لزوم از حملات گروهی استفاده کنید و با این روش خود را به پیروزی نزدیک‌تر نمایید.

با فعال کردن میکروفون در منوی Settings با دوستان خود مکالمه کنید. البته برای ارتباط با آن‌ها گزینه چت متنی هم در دسترس شما قرار دارد.

 

حتما بخوانید : چگونه در پابجی تیمی بازی کنیم؟

 

علاوه بر آن هم تیم شدن با افرادی که به زبان شما صحبت می‌کنند نیز می‌تواند تجربه بهتری را برای شما به وجود آورد. این گزینه در بخش بالای حالت بازی وجود دارد و بازیکن می‌تواند زبان و منظقه خود را انتخاب نماید.

 

پل‌ها در بازی پابجی

در بازی پابجی پل‌ها به عنوان یکی از مناطق خطرناک محسوب شده و توجه به آن یکی از ترفند های پابجی موبایل برای حرفه ای شدن شناخته می‌شود.

در صورتی که در طول بازی مجبور به عبور از روی پل هستید، مواظب بازیکن‌های دیگر باشید که همیشه روی پل‌ها انتظار شما را می‌کِشند.

برای دوری از خطر می‌توانید مسیر را شنا کنید، زیرا در مواردی هم ممکن است که پل‌ها با وسیله نقلیه بسته باشند.

 

جمع بندی

بازی جذاب پابجی از آن دسته بازی‌هایی است که می‌تواند بازیکن را میخکوب خود کند. درنتیجه پیروز شدن در آن اهمیت زیادی برای بازیکنان خواهد داشت. با کسب مهارت بیشتر و به کارگیری ترفند های پابجی موبایل برای حرفه ای شدن می‌توانید به سرعت در این بازی مهارت خود را بالا برده و از رقابت با بازیکنان دیگر لذت ببرید. در صورتی که از ترفندهای کاربردی بیشتری اطلاع دارید، آن‌ها را با کاربران آی آر پابجی به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *